Tuesday, June 21, 2011

ibarat se0rang suri rumah...

cuti-cuti sem ni org lain da keje nth bpe lame da....aku still tanam anggur....tp xmasak2 pun lg...hahak
semakin lame cuti semakin terasa ibarat suri rumah....duty hari2 same je....xde yg berubah pun....nk tau kenapa aku ckp da mcm suri rumah????cz...bangun pg kemas umah...basuh kain baju...jemur kain baju.....lipat n sebagainya yg berkaitang ngn kain baju...
pastu keje kedua yg mmg xleh tinggal masak memasak,,,,haha....yg ni plg aku rimas..yela coz xtau nk msk menu ape...klu nk ckupkan cuti slma 3bln ni........mati la aku nk cari menu lain2 tiap2 ari..so makanya ade la kn bnyk ari gk mkn lauk same..naseb la ye budak2..haha *cover xpndai masak semenanye tu yg ari2 routate lauk same je..ala..ok pe...yg pnting msk gk kn...
selain itu,tugas aku jgk..pg amek n anta adk2 ke sekolah...leh kate cm driver la..xpun teksi..tp xdpt upah or gaji pun...hahaa yg part anta tu xla sgt tp yg amek mmg ari2 la...cz pg2 dorg pg ngn abh aku je..except la abh aku xde..pg outstation ke...haa mmg da sah2 la aku yg jd mangsa....tp xpela......
yg lg susah nye time abh aku bz...mmg la...cm aritu...pg pjbt pos,pg byr bil elektrik...mmg la klu org tgk msti ingt aku suri rumah..bkn men bz je...pdhl xdela sgt kn...hehe
xpela...seronok jgk merasa mcm suri rumah...nt da pg blajar xdpt da merasa duk umah...hehe nt aku pun da ade keje...kre da xtanam anggur sgt la...tlg mak aku buat kuih raye..raye kn da nk dekat...hehe ok la...pape pun selamat hari raya...opss!!!terlebih sudah :p

No comments:

Post a Comment