Monday, January 9, 2012

ape-ape je la^^

hmmmmm....xtau nk update ape...busan!!!leh pulak kn cmtu...pdhl exam lg bpe ari je...11/01 ni paper admin law tp leh pulak aku duk rilek goyang2 kaki...adoiiyaa...npe xde mood nk study ni??otak ni da mlayang tingat nk blik kg...pdhl still ade 4paper lg...xsedar diri lg tu...smpat lg update blog..huhu actually....aku rindu kt family aku...da 2bulan lbh xblik..yela..bg org lain 2bln  lbh je bru kn..lom lg 2taon....tp bg aku xblik 2bln da mcm 2taon da...aku rindu sgt2 kt ma,abh,adk2 aku...kt my baby boo jgk...pndek kate rindu dorg sume la..waaaaa!!!!!!!nk balik....
bile tpn mak aku...mak ckp sbr la..da xlme da..lg 2mggu je...datu tpn la semalam..mak ckp sbr la..lg smggu lbh je lg..huhuk!!da nk abes exam ni mken kerap tpn mak....cite sume kt mak...exam ssh la...mak ckp bese la...name pun exam kn...xkn nk snang...huhu...xpe...sbenanye sume yg mak aku ckp tu nk bg aku rilek...xnk bg serabut...sje nk sedapkan ati...tp ape2 pun best dpt sembang ngn mak....tp ape yg best...wpun xde mak aku kt cni tp leh jgk menumpang kasih mak rumet aku...die ajk blik umah die...leh release tension...wpun blik juz 2ari tp best la...cm terase ade family kedua kt cni....slalu jgk blik umah rumet aku klu ade mase.,,,best...family die sporting abes..lg2 mak die sgt2 baik....untung aku dpt rumet org dkt..leh ikut blik...hehe leh ilangkan stress dikala mggu2 exam ni...ok la..cite ni xtau pasal ape..aku men taip je...sje nk menulis...ade keje tp wt2 mcm xde keje..ok..itulah aku...bile nk insaf xtau la...xstart pun lg study...nk result gempak tp....hmmmmm...phm2 jela...ok... ---THE END---
tQ rumet aka m.cik aka mak tiri aka kwn aka nenek aka sume2 la...rumet da cm mak kedua aku da kt cni..hahha :p

No comments:

Post a Comment