Thursday, June 14, 2012

keluh kesah^^

im back!!!haaha kan aku da ckp ade benda lg aku nak cerita...hehe skrg ni aku teringin nk cerita pasal rumet aku aka kawan aku selama 3taon di negeri orang...cehh!!!hahaa smenanye lame da terfikir nak tulis tp bru skrg berkelapangan nak tulis...haha mesti teruja bila die bace...tp smenanye bukan nk cerita ape pun...aku nak cerita pasal die slalu komen kat aku n pape jela..heheee :p sory ye macikk!!!!
antara perkara yg rumet aku selalu ckp pasal aku..tp tak sure la btul ke idokk kan..haha tak nak ngaku jugak..

tak matang
bende ni memang sgt kerap laa diucapkan...aku pun pelik...aku rase cm da matang gile da...ehh??tp rumet aku ni asyek ckp aku tak matang...sobs sobs :( die cakap aku tak matang sbb bnyk bende...firstly aku suka mkn mknn cm budak2...tp org tue pun mkn aku rase...mkn gula2 nyut2...mkn eskrem..mkn ribena...mcm2 la...lg satu kalau bngun tido je mesti nak marah2 kalau tanye...die ckp cm budak2 tak puas tido..hahaa...ade ke patot...

cerewet
cerewet ke aku??rase mcm ok je...ok..sume ok la aku ni..tak nak kalah ngn diri sndiri...hahaa...die slalu ckp aku cerewet...plg utama dlm bab2 mkn...bukan cerewet tu...tu namenye berhati2..eh...die ckp aku ni memilih sgt nak mkn..bnde pelik2 tak mkn..mmg la kan...spe yg mkn bnde pelik2..hoho...tp da lme dok sme kire ok la..rumet aku da phm da taste aku cmne...hikhik...

selalu nak menang
yg ni aku pun tak setuju...mne ade selalu nak menang...aku juz ckp bnde betul...hehee die ckp kalu ckp ape je taknak dgr..mesti nak lawan balik...konon2 sume aku je yg betul..hikhik...cmtu eh??taklaaaaaa....tu namenye memberi penjelasan dan kebenaran..hoho...

degil
degil ni bukanla sebab suka main bukan2 or perangai buruk...juz aku kalau nak ape je yg aku nak mesti kene wat n kene dpt..tp bkn bnde besar pun...juz mcm kalau nk mkn kfc ke..nk eskrem ke..nk burger ke..nak ape jela yg aku suke mesti la aku pakse rumet aku ikut g beli..hehee...

suke tido
haaa....yg ni je aku setuju ngn pndangan die...kahkah,,,sbb yg ni mmg hakikat laa...aku ni suke tido..ala2 sleeping beauty gitu,,,uweekk!!perahsan la sgt kan...hoho...kalau tido lmbt pun bngun lmbat...tido awl pun bngun lmbt...kalau da tido siang pun...mlm mesti ngntok lg..hahaa...tu la aku..mmg xleh lari dr aktiviti tido...

ape2 pun thanks sgt2 dapat rumet yg memahami selama 3taon aku kat uum ni...slalu bwk mknn best2...slalu layan je perangai buruk aku..n slalu bawak aku balik rumah..hehe family die da mcm family kedua aku da kat cni...tQ so much my rumet...hoho....tu je...sntiasa la bersabar ngn perangai aku ni ye..da tak lame da nak abes..nanti mesti rindu2...hihi

No comments:

Post a Comment