Monday, April 25, 2011

(editor)

wah!!!tajuk bukan maen lg...hahaha...ce cite ce cite...actually aku sbenanye sgt suke bab2 edit mengedit esemen ni....bg je kt aku..mmg aku suke...n aku agk peka la dlm bab2 kesalahan ni...termasuk format,ejaan n so all la..wah...cm poyo je kn ngaku2 expert...xde la expert sgt pun..tp aku akui la yg aku mmg akn nmpak kesalahan yg kecil pun....myb tu kelebihan kot..haha xpela klbhn dlm mengedit pun kire ok la...
mmg sesuai la ngn tajuk kt atas tu...coz skrg ni mmg da 3 esemen dlm mase 3ari berturut-turut aku edit...mmg agk memakan mase smenanye nk edit esemen ni......memerlukan ketajaman pemerhatian dan kepekaan yg sgt2 la...hahaha...smlm...1 esemen je aku edit dr pas mghrib smpai kol2....mmg lame giler r...xsedar pun..tgk2 jam da kt kul2...huhu.......
actually sgt seronok edit esemen ni...bg aku la...xtau la korg cmne..hehe...tp once bile terlampau bnyk kesalahan dlm satu2 esemen tu..jd bosan gak r..n mula r mcm2 rase ade..nk mrh la mnyumpah la...opss!!!xde la smpai thp maki hamun tu..hehe juz bebel sket2 je....tp part yg seronok gak kdg2 bile tgk kesalahan yg simple pun ade...smpaikn ade certain perkataan2 tu jd lucu...terus lari mksud..hahaha..tp xboleh nk salhkan sape2 kn..coz kdg2 terlepas pandang gak kn kslhn2 spt ejaan..yela da terlampau bnyk nk kene taip...mmg r...bengang gak la kn...aku phm...hahaha
skrg ni pun aku bru je pas edit esemen last tuk sem ni...hehe nk kene submit esok...n da xde esemen yg nk kne edit...eh, lupe...ade lg 1 report nego..tp bkn aku yg jd editor nye..juz wt part masing2 je...hehee..ok la...tu je nk cite mlm ni....choww!!!!!!!

No comments:

Post a Comment