Monday, May 16, 2011

cerita dlm cerita "16 MEI 2011"

now..im here again!!!!!!!!huhuhuhu..asl tjuk cm pelik je eh...haha sbb bnyk bnde nk cite..bnyk la sgt konon..yela..entry kali ni aku ade 2bnde nk story mory...huhuhu
first..psl kawan dalam kawan......haa???ape bnde lak ni ye agk2???haha..ni cte psl kwn...xsemua kwn kte tu kwn kn....ssh nk mncari kwn yg btul2 kwn...btul xkwn???aish~bpe bnyk kwn daa...ayoyo....kte bleh je rmai kwn...tp the truth xsemua kwn kte tu leh djadikan kwn time ssh n sng...opss...tyme ssh ye..tyme sng mmg la berlambak2 cm bundle lak dtg kn2...tp tyme ssh....so,,kt cni sng cte nk ckp kwn tu easy come n easy go la...jd pndai2 la ye nk pilih kwn....hehe jgn anda tersilap langkah..wah!!!ayt...xley blah r...
second...psl hari guru....hehe arini 16 Mei 2011 iaitu jatuh pd hari Isnin...bersamaan dgn hari guru...so kt cni aku nk ucap sket la kt guru2 yg pernah mndidik dan xputus asa mngajarku sehingga aku berjaya smpai ke tahap ini...walaupun perjalanan msih jauh....hehe terutama cgu tadika la..tadika kemas kg buluh....dr ctu la aku blaja 1 smpai 10..n dr ctu jugak aku knl A smpai Z....terima kasih cgu!!!! lps tu sek rendah lak...sk kg buluh from drjah 1-2..kt cni blaja pe ek???lupe da..tp pape pun jasamu tetap ku kenang..terima kasih juga cgu!!!slps tu....sk sg tong...darjah 3-4....hehe jap je kt cni...biase la cm org nomad lak kn asyek tukar2 skolah..haha bleh ke gune pkataan tu???hahhaa....pape pun skali lg terima kasih cgu!!!from drjah 4-6...sk putera jaya...haa...kt cni la agk mncabar perjalanan sbb da agk besar da..besar ke??yela kot...terima kasih cgu dsbbkn cgu saya berjaya mndapat keputusan yg cmerlang UPSR!!!!hehe skrg msuk alam keremajaan lak..wah!!!remaja la sgt kn...tyme ni da xde pndah2 skolah da....juz 1 sekolah je...SMKANI...kt besut nun d sana...kt cni mcm2 knangan n plg best la bg aku...aku blaja kt cni from form 1 till form 5...segala kenangan msh segar d ingatanku....thanks cgu..jasamu tetap ku kenang smpai skrg...form 6 lak..yela..aku bdk xbrape pndai..jd msuk form 6 je mampu...tp aku bngga sbb dr cni la aku dpt menjejakkan kaki ke menara gading!!!wah...kt cni pun bnyk knangan..opss lupe nk mention name skolah....aku skolah kt SMKTI/TIPTOP...kt cni aku sdh agk matang...hehehehe knl kwn2 baru n cgu2 sume spoting2!!!thnaks cgu cz da buat sye jd org berguna...sblum ni xguna ke aku???musykil..ahhaa..ok la..tu je nk cte...penat da menaip..hehe choww!!!!

p/s:SELAMAT HARI GURU kpd guru2 semua terutama d seluruh Malaysia dan xlupe kpd bakal guru2 semua...
     'GURU PENJANA TRANSFORMASI PENDIDIKAN'

No comments:

Post a Comment