Saturday, April 28, 2012

diet oh diet

ok mood aku skrg ni adlh sgt teruja nak diet!!!!!!!!!!!!hoiii....ape lagi ble tgk post kwn2 aku yg da brjaya turunkan brt bdn mereka..wpun xbnyk tp its ok la...ade la jgk nampak perubahan...aku pun bkn nye nk diet scr drastik...hahha juz nk trunkan stkt 5 or 6kg pun da ckup la sgt....ish!xboleh jadi ni..smngt mken ari mken berkobar2 nak diet...asyek bce je artikel2 psl diet...waaaaa!!!!!!!!!!!nak diet....pehlizzzz!!!nt nk kne pg berguru la ngn kwn aku yg da berjaya jlnkan misi diet mereka...huhu agk2 dlm sbulan klu nmpak perubahan tu ok la kan...aku pun nak diet yg sihat...xde membebankan..n mmg tertarik la ngn cara diet mereka..hoho!!!ok saje nk cite psl diet..sbb aku mmg da lame nk diet...bkn la nk bdn mcm model bagai..juz utk keselesaan n sng nk pakai baju ape pun nmpak ok ckup la..hahaha...xnk la smpai krus kering sgt...cm berpada2 la...ok..skrg ni misi aku nk turunkan brt bdn 5/6kg...tp bile aku nk stat eh???hahhaa :p myb awl bln5 la...nnt leh tgk perubahan dlm mse sbulan berjaya ke x..n balik nnt mst adk2 aku da tak kecoh ckp aku gemukkk!!!!!!!!!!!huh!melampauuu!!!!ok la..sekian aku dan diet..hahha

No comments:

Post a Comment