Tuesday, May 1, 2012

semester akhir a.k.a tahun akhir

sedar tak sedar da nak abes da blajar..cam tak percaya da 3taon aku kt uum ni...sisa-sisa masa yg ade hanyalah lebih kurang 1bln lbh lg nak abeskan tempoh belajar kt uum ni...mcm2 perasaan lak ade...bercampur baur bile da nak abes belajar..yela..diri ni rase mcm masih terlalu kecil nak menghadapi alam pekerjaan nanti...huh!!takuttt...sem ni kelas mmg la tak bnyk..kelas aku ade 1 je..tu pun elektif bebas...tu psl la sem ni rase cm xjumpe sgt ngn dak2 lain...maklumla..kls sket pun masing2 sume busy menyiapkan tesis msing2..huhu sume duk terperap je kt bilik or bertapa kt library..tu yg susah nk jumpe kt mne2..hehhe cite pasal tesis ni...Alhamdulillah stakat ni sume berjalan ngn lancar...aku nye penyelia pun takdela cerewet sgt..sng nak discuss...skrg ni aku da hampir menyiapkan bab4..still ade satu bab lagi n perlukan semakan kali kedua before betul2 siap....harapan mmg la kn nak dpt a..sape yg tak nak kan,,,dala 6 crdt hours kot...boleh mempengaruhi pointer sgt2.....selain tesis...ape yg aku risau lg satu pasal praktikum...tu pun 6jam crdt...fuhh!!!!!!!banyak tu..wpun aku nye tmpt xdpt elaun..even ramai yg ckp "eh bkn ke TNB bg elaun eh"..tp sebenarnye mmg tak la...huk :( tp xpela...at least dkt dgn rumah so aku tak perlu nak risau sgt psl kos sara hidup..hehe mcm2 lak nak kne pk nnt..arap dpt penyelia yg ok jugak la cm penyelia tesis...insya ALLAH amin!!!!ape yg penting aku taknak kecewakan parent aku...so mestila aku kne wt yg terbaik kan....jd kne la grad nnt dgn pointer yg terbaik dan ilmu yg aku dpt kne la aplikasikan di alam pekerjaan nt..even da bnyk lupe..hehhe nk kne bce note balik la nnt nk keje...dala impian tinggi menggunung...hahha xboleh blah kan...tp aku still menaruh impian nak keje kt bank....spe ckp keje bank hanye utk accountant student??xlaaaa...buktinya ade je senior bpm keje maybank..lg la semangat berkobar2 aku nak keje bank...at least dpt keje cimb dkt ngn umah pun ok la..hehe :))) bubbyeee!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment