Thursday, May 3, 2012

ape-ape aje laaa

pic zaman hitam putih..kahkah :p

tora dtg lagi!!!hahaha...saje bosan...nak wt keje malas..tak insaf2 lagi la...pdhl tau banyak keje tp still tak sedar diri lagi....penyakit malas tu susah la nak buang...hari2 buang mase..keje nye layan fb,twitter..tgk cite..dgr lagu n paling penting tidooo!!!tu mmg xleh ubah tabiat tu......sume tu perkara yg sia2 kan...tp nth la...takde idea nak wat keje..hehe 2,3 ari nak submit bru la nak kelam kabut...tu mmg aku nye style..ssh la nak ubah derr!!!takde ape pun nak cite kt cni...saje nak praktis menaip bg lg cpt n mahir..kahkah :p practise make perfect....smlm tpn mak aku..n then tnye psl adik aku cmne ngn interview...hopefully dpt la kan...amin!!aku pun sntiasa doakan yg terbaik untuk adik bradik aku...yela..spe yg taknak tgk adk2 berjaya kan...even mak ngn abah pun selalu ckp "suke je tgk anak org lain sumenye berjaya....nak la jugak anak2 kita pun berjaya...."tp stkt ni wpun perjalanan sume tak same tp ALHAMDULILLAH la sume agak berjaya la skrg..wpun takde la masuk u gempak2 tp abg aku da tnjuk contoh terbaik untuk adk2 die..abg aku pun d grad da..wpun pjlnn die sgt lncar pas SPM, masuk matrik n then msuk UNIMAP...skrg da ade kt Hicom Diecastings Sdn Bhd..aku lak wpun xbpe nak berjaya dlu tp ok la kan..dpt gak msuk UUM..skrg pun da nak abes...arap pjlnn kerja ok la nt..takut gak...adk aku yg laki bru abes form6..n tgh tggu rsult interview...hope dpt la ape yg diimpikan...kalo dpt nnt UMS la tmptnye..hoho jauh nun di sana...n yg pmpuan bwh nye skrg nga wt diploma english communication  kt KPM kuantan...skrg juz tggal yg bongsu tu pun nak amek UPSR taon ni...arap dpt 5A...nak sgt wat parent bangga ngn kami sume..yelaa.spe yg xnk mak ayh hepi kan..nt da sng2 leh tlg mak ayah lak...tu yg syok kalu cuti balik kumpul rmai2 then sume pakat duk cite kisah masing2...mcm2 ade..sgt merindui saat2 itu...xpela..da tak lme da nak cuti..yeehhaaa!!!!!!!!!!!!!!!!ok tu je yg nak merapu...zzzasssss!!!


motif:sangat RINDU mereka sume...homesick!!!!!!
pic zaman dahulu kala...hahaha sume muke suci je time nii :)

No comments:

Post a Comment