Sunday, May 13, 2012

cerita yg tak habis-habis

tengok tajuk tuu je mesti da dpt agak kan...haha opkoz la cerita yg nak dikarang kat blog ni takkan pernah habis kot..tgn aku laju semacam je menaip bile nak mengarang blog..tp bile nak mengarang TESIS punye la liat kan..haha :p terus blurrr!!!alasan nape xdpt wat tesis yg plg famous mestilah takde idea...hhehe tp klu bab cerita nak merapu mmg bnyk la..sbenanye bnyk lg cerita yg aku tak sempat nak selitkan dalam blog ni..mklumla bz..bkn wt tesis..tp berjalan n membuang masa..ok!itulah aku...hahha smenanye skrg ni aku tgh mengumpul picture2 sebanyak yg mungkin pada sem akhir ni....n sem ni jgk la bnyk betol plan aku..tp stkt ni sedikti sebanyak dah ade la yg tercapai..hehe even takde la gempak mane pun kn...antara nye sem ni aku da berjaya menakluki puncak vista kt uum ni yg sering org duk cakap2 tu...so pasni klu org tnye da pg lom boleh la nak berlagak kan..wpun tmpt tu xde la menarik sgt...tp ok la kan..first n last la aku pg spnjg duk kt uum ni selama 3taon...haha bnyk lg sbenanye klu nak cite tmpt yg ade kt dlm uum ni yg aku tak explore lg..tasik gutrey(abaikan ejaan ye) da sampai da..so bangga la jgk kan!hahha..lagi penang da pg!stimbot kt perlis pun dah..kuala perlis..ok..mne lg eh...BBQ dah wat jgk...oo..memang ohsem laa!!!!!pasni plan nak pg main go kart lak n then naik kuda..wahh!!tak agak2..arap2 tercapai la sblum abes sem..tkut nnt kempunan lak da abes blajar nnt sbb xgunakan peluang yg ade ngn sebaiknya..haha..stkt tu je la dlu ye..picture nnt2 la aku upload..tu pun kalo rajin la..hehe

1 comment: