Thursday, May 17, 2012

jiwa jiwang

Ya ALLAH..jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pada seseorang yg melabuhkan cintanya pada-Mu,
agar bertambah kekuatanku untuk mencintai-Mu...

Jodoh pertemuan di tangan ALLAH s.w.t..andai sudah tertulis aku adalah jodoh untukmu dan engkau adalah jodoh buatku..maka akan aku terima dengan hati yg terbuka...sesungguhnya jodoh itu rahsia ALLAH..ALLAH telah menetapkan sesuatu yg terbaik untuk umatnya..pesanan kepada jodohku..jika engkau adalah jodoh yg terbaik untukku..maka terimalah aku seadanya..dan jagalah cinta kita agar kekal selamanya...dan semoga sentiasa di rahmati ALLAH...

hati perempuan terlalu istimewa hinggakan kadang amat sukar untuk diramal apa yg berada di dalamnya..seorang perempuan mempunyai hati yg lembut dan jiwa yg halus..oleh itu mereka sgt mudah terasa dan sensitif..kadang jika mereka menyayangi seseorang wlaupun mereka tidak menunjukkan secara terangan sayang mereka tp jauh di sudut hati mereka sebenarnye jauh tersimpan perasaan sayang itu..ianya akan sentiasa subur dan tidak pernah terpadam...oleh itu hargailah mereka kerana mereka adalah insan yg istimewa...

No comments:

Post a Comment